5 millió aktív felhasználó közül
elérheted azokat, akik szokásaik,
érdeklődésük vagy
viselkedésük alapján éppen
a te potenciális vásárlóid.

5 millió aktív felhasználó közül
elérheted azokat, akik szokásaik,
érdeklődésük vagy
viselkedésük alapján éppen
a te potenciális vásárlóid.

Facebook
hirdetéskezelés

Mit szólnál hozzá, ha a Facebook összes tudását a felhasználóiról a te bevételed növelésére használhatnád?

Mit szólnál, ha a több mint 5 millió aktív felhasználó közül elérhetnéd azokat, akik szokásaik, érdeklődésük vagy viselkedésük alapján éppen a te potenciális vásárlóid lehetnek?

A jó hír, hogy ez a lehetőség ma már előtted is nyitva áll, hiszen hirdethetsz a Facebook felhasználónak.

Ne ess kétségbe, nem kell kitanulnod még egy szakmát. A kontroll nálad marad, a kassza nálad cseng, de a munkát mi végezzük helyetted.

Jól tudjuk ugyanis, hogy cégvezetőként mennyire nehéz a mindennapi feladatok mellett még a közösségi média felületekre is odafigyelni. Posztok, képek, folyamatos kommunikáció, és most még a hirdetések is? Ezt nyugodtan bízd csak ránk, amíg te a céged más területeivel foglalkozol.

A Facebook hirdetések kezelése minden túlzás nélkül egy külön szakmává nőtte ki magát. Ha tapasztalat nélkül vágsz bele, rengeteg időt kell tanulásra fordítanod, arról az összegről nem is beszélve, amit tanulópénzként el fogsz hirdetni…

Facebook
hirdetéskezelés

Mit szólnál hozzá, ha a Facebook összes tudását a felhasználóiról a te bevételed növelésére használhatnád?

Mit szólnál, ha a több mint 5 millió aktív felhasználó közül elérhetnéd azokat, akik szokásaik, érdeklődésük vagy viselkedésük alapján éppen a te potenciális vásárlóid lehetnek?

A jó hír, hogy ez a lehetőség ma már előtted is nyitva áll, hiszen hirdethetsz a Facebook felhasználónak.

Ne ess kétségbe, nem kell kitanulnod még egy szakmát. A kontroll nálad marad, a kassza nálad cseng, de a munkát mi végezzük helyetted.

Jól tudjuk ugyanis, hogy cégvezetőként mennyire nehéz a mindennapi feladatok mellett még a közösségi média felületekre is odafigyelni. Posztok, képek, folyamatos kommunikáció, és most még a hirdetések is? Ezt nyugodtan bízd csak ránk, amíg te a céged más területeivel foglalkozol.

A Facebook hirdetések kezelése minden túlzás nélkül egy külön szakmává nőtte ki magát. Ha tapasztalat nélkül vágsz bele, rengeteg időt kell tanulásra fordítanod, arról az összegről nem is beszélve, amit tanulópénzként el fogsz hirdetni…

Kezdj inkább az elejétől profin hirdetni,
és kíméld meg magad a buktatóktól!

Akkor tudod a legjobban kihasználni a Facebook hirdetések nyújtotta lehetőségeket, ha olyan profi szakemberre bízod a munkát, aki a tapasztalatainak és naprakész tudásának köszönhetően mérhető és hatékony hirdetéseket tud készíteni számodra.

Ráadásul ezzel még időt is spórol neked. A Facebook hirdetéskezelője szinte napról napra változik, az igazán profik azonban könnyedén lekövetik ezeket a változásokat, hiszen a felület minden apró porcikáját ismerik.

És persze tisztában vannak a legfrissebb újításokkal, így képesek ezeket a te eladásaid növelésének szolgálatába állítani.

Nálunk pontosan ilyen szakemberek dolgoznak érted, és a bevételeid növelésén. Ráadásul tőlünk nemcsak szakértelmet kapsz, hanem személyes odafigyelést is.

Nem tucatügynökség vagyunk, ahol havonta néhány nehezen érthető számmal tarkított pdf-et kapsz. Minden egyes ügyfelünknek személyes kapcsolattartót biztosítunk, aki bármikor segít a kérdésekben és az új ötletek megvalósításában.

Hogyan állítjuk a céged szolgálatába a Facebook tudását
a felhasználóiról?

Mivel a Facebook rengeteg adatot gyűjt a felhasználóról, és ezeket az adatokat felhasználhatjuk a hirdetések célcsoportjának kialakításához, mondhatni lézerpontossággal érhetjük el pontosan azokat, akik a te terméked vagy szolgáltatásod potenciális vásárlói lehetnek.

Célozhatunk például:

  • hely,
  • érdeklődési kör,
  • kor,
  • nem,
  • tanulmányok,
  • foglalkozás,
  • vagy családi állapot szerint.

Szemléltetésképp nézzünk egy-két példát.

Szeretnéd elérni a Debrecenben élő édesanyákat, akik 3 és 5 év közötti gyermekeket nevelnek, és érdekli őket a pszichológia? Megteheted!

Esetleg a Nyíregyházán élőket, akik televíziók iránt érdeklődnek, és 35-55 év közöttiek? Gyerekjáték!

Ha ránk bízod a kampányaid kidolgozását, ezekhez hasonló pontossággal határozzuk meg a célcsoportod, és érjük el azokat a célokat a hirdetésekkel, amelyeket kitűztél.

Hol jelennek meg a hirdetéseid?

Attól függően, hogy kiket szeretnél megcélozni és mi lesz a hirdetéseid célja, számtalan felületből válogatva teszünk neked javaslatot arra, hogy hol jelenjenek meg
a hirdetéseid. Megjelenhetnek például:
a Facebook hírfolyamában
az Instagramon
a Messenger üzenetek között
a Facebook hírfolyamában
a Facebook cikkeiben
vagy a Facebook Marketplacen is
A széles lehetőségek mellett ráadásul dönthetsz úgy, hogy csak akkor fizetsz, ha eléred a legértékesebb potenciális ügyfeleket, azaz kattintanak a hirdetésedre.
Ez nem hangzik rosszul, ugye?

Ez még nem minden!

Remarketinggel segítjük a bevételed növelését

Átélted már azt a furcsa helyzetet, amikor böngésztél egy weboldalt, egy terméket vagy egy utazást, és közvetlenül utána pontosan erről jelentek meg neked
a Facebook felületén hirdetések?
Úgy érezhetted, hogy ezek a hirdetések mindenhová követnek…
És ez így is van. Érdeklődést mutattál valami iránt, és a hirdetések lecsaptak rád.
Ezt a rendkívüli módszert akár a te hirdetési stratégiádba is beépíthetjük, és ezentúl te is utolérheted, emlékeztetheted az érdeklődőid.
Nem lenne rossz egy ilyen rendszer, ugye?
Ha velünk dolgozol, szakértő kollégáink felépítik a saját remarketing rendszered.

Hogyan alakítjuk ki az új,
hatékony Facebook hirdetési rendszered?

1. lépés: az első konzultációnk, ahol egy kötetlen beszélgetés keretében megismerjük egymást, és eldöntheted, szeretnél-e velünk együttműködni.

2. lépés: meghatározzuk a céljaid, lehet az akár vásárlás, akár érdeklődők keresése, a szolgáltatásod bemutatása, vagy brandépítés.

3. lépés: az elérendő céljaidhoz kiválasztjuk azokat a csatornákat, amelyek ezeket a legjobban segítik, és amelyeken keresztül hatékonyan el tudjuk érni a célközönséged.

4. lépés: a kiválasztott csatornákhoz megtervezzük a megfelelő üzeneteket. Ezeket úgy helyezzük el, hogy a célhoz közeledve egyre inkább támogassák annak elérését.

5. lépés: kidolgozzuk a költségkeret leghatékonyabb elosztását.

6. lépés: meghatározzuk, hogy az egyes kampányokon belül milyen kisebb egységekre, hirdetéscsoportokra lesz szükség.

7. lépés: elkészítjük számodra a konkrét hirdetéseket. Mind a szövegek, mind pedig a grafikák elkészítéséhez profi szakembereink vannak, így komplex megoldást kapsz.

8. lépés: elindítjuk a kampányaidat, és folyamatosan felügyeljük, optimalizáljuk őket, hogy a lehető legjobb eredményeket érhessék el a lehető legjobb megtérülés mellett.

9. lépés: minden hónapban elkészítjük számodra az aktuális havi jelentést, amelyből tájékozódhatsz a hirdetések teljesítményéről és az elvégzett munkánkról. A havi jelentést a saját személyes kapcsolattartódtól fogod megkapni, aki minden felmerülő kérdésedre készséggel válaszol.

Milyen tapasztalatunk van ebben?

év tapasztalat
ügyféllel dolgozunk
kampányt kezeltünk
Minden kollégánk naprakész tudással rendelkezik, hiszen minden egyes nap a hirdetéskezelővel dolgoznak, az újítások után kutatnak, és tapasztalatot gyűjtenek az aktív
hirdetéskezeléssel. Számtalan partnerünknek segítettek már egy hatékonyabb, bevételnövelő hirdetési stratégia kidolgozásában:

Miért minket válassz?

Ahogyan már olvashattad, mi nem tucatügynökség vagyunk.

Nálunk alapelv, hogy első az ügyfél, ezért minden egyes ügyfelünknek személyes kapcsolattartót biztosítunk. Ha bármilyen kérdésed felmerül, garantáltan választ kapsz
rá, méghozzá gyorsan és érthetően.

Mi nem dobálózunk érthetetlen kifejezésekkel, tőlünk tiszta kommunikációra számíthatsz.

Ha hozzánk fordulsz egy-egy kérdéssel, a kapcsolattartód e-mail-ben 1 órán belül válaszolni fog, de ha jobban kedveled a telefonos egyeztetéseket, akkor hétköznaponként
9:00 és 17:00 között bármikor a rendelkezésedre állunk.

Minden hónapban a havi jelentés mellé havi konzultációt is biztosítunk, amelyben nagyon rugalmasak vagyunk. Ha nem tudsz befáradni nyíregyházi irodánkba, és nem
szeretnéd telefonon lebonyolítani az egyeztetést, akkor kollégáink személyesen keresnek fel egy számodra alkalmas időpontban.

Mit mondanak rólunk ügyfeleink?

Mi az ajánlatunk számodra, ha végre működő hirdetési stratégiát szeretnél?

Ha velünk dolgozol,

  • létrehozzuk üzleti Facebook oldalad, amennyiben még nincs,
  • a fenti lépések szerint kidolgozzuk a kampányaid stratégiáját,
  • beállítjuk a kampányaidat,
  • beállítjuk a megfelelő költségkeretet,
  • kidolgozzuk és elindítjuk a hirdetéseidet,
  • folyamatosan felügyeljük a hirdetések eredményességét,
  • remarketing hirdetéseket futtatunk,
  • saját, dedikált kapcsolattartót biztosítunk,
  • havi személyes konzultációt tartunk veled,
  • és természetesen minden hónapban jelentést készítünk az elért eredményekről.

Jól hangzik?

Akkor ne habozz, kérj tőlünk egy konzultációt, ahol megbeszélhetjük a részleteket és pontos árajánlatot adhatunk részedre.

Hogyan kérheted az első konzultációt?

Az első konzultáció lefoglalásához mindössze néhány adatot kell megadnod, és kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot. Kattints az Ajánlatot kérek gombra, hogy a te online vevőszerzésed is mielőbb felpörgethessük!

Mi az ajánlatunk számodra, ha végre működő hirdetési stratégiát szeretnél?

Ha velünk dolgozol,

  • létrehozzuk üzleti Facebook oldalad, amennyiben még nincs,
  • a fenti lépések szerint kidolgozzuk a kampányaid stratégiáját,
  • beállítjuk a kampányaidat,
  • beállítjuk a megfelelő költségkeretet,
  • kidolgozzuk és elindítjuk a hirdetéseidet,
  • folyamatosan felügyeljük a hirdetések eredményességét,
  • remarketing hirdetéseket futtatunk,
  • saját, dedikált kapcsolattartót biztosítunk,
  • havi személyes konzultációt tartunk veled,
  • és természetesen minden hónapban jelentést készítünk az elért eredményekről.

Jól hangzik?

Akkor ne habozz, kérj tőlünk egy konzultációt, ahol megbeszélhetjük a részleteket és pontos árajánlatot adhatunk részedre.

Hogyan kérheted az első konzultációt?

Az első konzultáció lefoglalásához mindössze néhány adatot kell megadnod, és kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot. Kattints az Ajánlatot kérek gombra, hogy a te online vevőszerzésed is mielőbb felpörgethessük!

Ne habozz sokáig, addig kérj ajánlatot, amíg még van kapacitásunk!

Mivel számunkra kiemelten fontos a korrekt ügyfélkezelés és a személyes figyelem,
egyszerre csak limitált számú ügyfelet vállalunk.

A kapacitásunk véges,
jelenleg 3 új ügyfelet tudunk fogadni!

Munkánkra garanciát vállalunk

Biztosak vagyunk abban, hogy a szakértelmünk és az ügyfélközpontúságunk téged is meggyőz majd, ezért munkánkra garanciát vállalunk.
Ez azt jelenti, hogy ha az első hónapban bármi miatt úgy éreznéd, hogy nem vagy teljes mértékben elégedett a szolgáltatásunkkal, akkor a hirdetéskezelés havidíját
elengedjünk, így ingyen dolgoztunk neked. Nincs mit veszítened, kérj egy konzultációt!

Maradtak még kérdéseid?

  • Milyen formátumban jelenhet meg a Facebook hirdetéseim?

Függetlenül attól, hogy videót, fényképet vagy szöveget szeretnél használni – vagy ezeket együtt –, minden célhoz megtalálható a megfelelő Facebook hirdetésformátum. Hirdetésformátumaink a te üzleti céljaidat állítják középpontba, és nagyszerűen mutatnak minden eszközön és bármilyen sebességű internetkapcsolat mellett.

  • Mennyibe kerülnek a Facebook-hirdetések?

A Facebookon, az Instagramon és az Audience Networkben bármilyen költségvetéssel megjeleníthetsz hirdetéseket, akár már napi néhány száz forinttól. Vannak olyan cégek, akik naponta többet költenek kávéra, mint a hirdetési kampányaikra. Az, hogy a valaki számára megjelenített hirdetésedhez pontosan milyen díj tartozik, a hirdetési licitrendszerben dől el.

  • Hogyan fizethetek?

A Facebooknál két fizetési mód van: a hitelkártyás és a PayPal fizetés.

  • Mennyi időre kell szerződnöm?

Mivel maximálisan ügyfélközpontúak vagyunk, nálunk nincs hűségidő. Kampányaidat bármikor költségmentesen módosíttathatod, szüneteltetheted vagy leállíttathatod.

  • Hogyan ellenőrizhetem az eredményeket?

A Hirdetéskezelőben megtekintheted az elemzési adatokat a Facebookon megjelenített bármely hirdetés teljesítményéről. Ezen adatok közé a következők tartoznak: – azoknak a száma, akik látták a hirdetésedet, – a hirdetésedre kattintók száma, – a hirdetésre költött összeg. Ezen felül minden hónapban a havi jelentés keretében tájékoztatást kapsz az eredményekről. Természetesen ha hónap közben merül fel kérdésed, személyes kapcsolattartódat bármikor keresheted.

Segíthetünk felpörgetni az online marketinged?

[]
1 Step 1
Kérj visszahívást!
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
null
Nyíregyháza, Dózsa György u. 3.
null
info@elitemarketing.hu
null
+36 70 361 1722