5 kötelező marketingeszköz, amelyre a vállalkozásoknak szüksége van 2021-ben
Egyelőre sok a bizonytalanság, hogy a koronavírus által megváltozott gazdasági légkör hogyan és miben határozza majd meg a jövő évet. Az azonban biztos, hogy 2021 több szempontból is jelentős lesz, ezért összeszedtük nektek azt az öt eszközt, amire mindenképpen szükség lesz a sikeres kampányokhoz és az értékesítés fellendítéséhez. Lássuk, melyek ezek!
Buffer
Hasonló a Hootsuite-hoz, bár mi jobban kedveljük a Buffert, mert egyszerűségének köszönhetően gyorsabb és hatékonyabb a kezelése. Tipp: ingyenes fiókkal kezdd a használatot, mert már így is hozzáadhatsz egy közösségi médiás hálózatot a rendszerhez, és akár tíz posztot is ütemezhetsz előre. Mi a Twittert javasoljuk, mert az a legkönnyebb platform, ahová előre ütemezheted a posztokat. Emellett a Twitter talán a legnehezebb felület új követők szerzésére, amin a Buffer nagyon hatékonyan fog tudni segíteni.
WishPond
A WishPondban az a legjobb, hogy minden esetleges lyukat betömköd, ami a marketingstratégiádban jelenleg van. Néhány pedig elkerülhetetlenül van, mert nem várható el senkitől, hogy mindenről tudjon mindent. Például lehet, hogy a landing page-ed nem ideális a célközönségedhez, ezért a WishPonddal optimalizálhatod a céljaidnak megfelelően. Egy másik hasznos dolog, hogy ha nem akarsz a pluginokkal vesződni, a WishPont ezeknek az optimalizálásában is segít, ha felveszed a kapcsolatot velük.
Szinte már közhely, hogy a Facebook lassan leáldozóban, de ez 2021-re még egészen biztosan nem lesz igaz – sőt. Az előrejelzések szerint 2021-ben a kisvállalkozások tulajdonosai a Google Ads és a Facebook post Boost opciójába fognak a legtöbbet befektetni, ami az online eszközöket illeti. Tipp: a felmérések szerint a Google Ads, a Bing Ads és a hasonló eszközök területét a nagyvállalatok uralják. A Facebook Boost funkcióját úgy tudod a legjobban használni, ha kis költségvetésű, átlagosan négy és hét nap közötti hosszúságú kampányokat hozol létre.
Bármennyire is szerettük volna elkerülni, hogy úgy tűnjön, ismételjük az egyértelműt, de az Instagram ugyanúgy megkerülhetetlen, mint eddig. A Facebook Boost megjelenésével az Instagram maradt az egyetlen nagyobb, nagyvállalatok által még nem uralt felület. Ennek az az oka, hogy az affiliate felületért fizetni kell – egyszerűen nem éri meg nekik. Ez viszont jó hír a kis- és középvállalkozások tulajdonosainak. Tipp: hidd el, hogy elég, ha egy-egy jól sikerült képet teszel csak fel, amin az általad forgalmazott terméket viselő vagy használó emberek láthatók. A nagyvállalatok dominanciájának hiányában már ez is fog elég forgalmat generálni. A kevesebb néha több!
PeoplePerHour
Ez egy más jellegű eszköz, mint a fenti négy, de ugyanolyan fontos. Tegyük fel például, hogy szükséged van néhány pozitív véleményezésre a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatban. A PeoplePerHour olyan szabadúszók oldala, amire bárki regisztrálhat, és tehet fel ingyenes hirdetéseket és kéréseket. Bár a Google és Amazon vélemények kérelmezése tiltott, ezen felül lényegében bármire meg lehet kérni a közösséget. Tipp: kérd meg a felhasználókat, hogy fotózzák le magukat a termékeddel vagy írjanak neked FB-bejegyzéseket.